Say it with music -

November 13, 2011


Inhandlade 2 superkap igår istället för fotningen (satans helvete...). Nu myser jag i min ensamhet med ljus och grymt fula sockar. Men dom är alldeles nya, klippte lappen idag (säkert köpta för 7 år sen när tim var liten... Passar ju bra nu när storasyster har mycket mindre fötter!?) Haha, grymt ful fotform har jag oxå!

Jens for hem för någon timme sen. Igårkväll hade vi det riktigt trevligt med en massa gott, skräckfilm och ghost hunters. Fast tråkiga jag somnade som vanligt i soffan senare på kvällen. Trevlig flickvän!

Har inte fått så mycket gjort idag heller, så det kommer att bli en stenhård vecka med sena kvällar med rep, konsert och öppet hus +  en massa plugg. Hoppas att denna vecka kommer att gå fort, för jag känner redan nu att panikångesten kryper i nacken...


Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0