Say it with music -

Oooh, ooh sång på sång. Det ekar över hela staden.

Kämpar på med uppsattsen, verkar som att den kommer att ta upp hela kvällen :(
Nu ska jag i alla fall ta mig en varm dusch och sen en kopp te. Jag började tokrfysa för en stund sen, har tjocksockar på mig... Vart även tät i näsan. Ska man gå och bli förkyld nu? :S
Tryckte även ett nytt hål i örat ikväll, eller det var igenväxt, rejält. Tror att jag ska knäppa upp ett till, men då måste jag gå till burmans. Jag blir för skakis...

åh, det är så snyggt med pinnen genom örat. Skulle gärna vilja, men en tjeje i klassen har så. Vill inte att hon ska tycka att man tar det efter henne...

Comments
Postat av: N A T H A L I E

GISSA KÄNDISEN - rätt svar & ny omgång finns uppe!

2011-05-11 @ 21:13:28
URL: http://nathalienyren.blogg.se/
Postat av: fanny

ja ha de! de är skit snyggt :D tror inte hon bryr sig ifall du skulle ta, eller är nästan säker att hon inte skulle de:)

2011-05-11 @ 21:18:02
URL: http://megapung.blogg.se/
Postat av: philip fryxell

har oxå industrial (pinne genom örat HEHE) och tror inte heller att hon bryr sig... de är ju som att ta hål i öronen... alla har de ju men ingen är sur på någon;) i say go for it:D

2011-05-15 @ 19:30:21

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0