Say it with music -

Maj 26, 2011 - NK uppsatts...

Halloj...!

Har nu suttit ända sen klockan 6 med att skriva en uppsatts i naturkunskap (nära ig i kursen... tur att man får  göra extra arbeten!), vart klar för 10 min sen. Det ironiska är att jag har bara haft på mig ikväll att göra klart det, dom flesta fick materialet redan igår (jag var för snabb att bege mig bort från skolan). Det hela gick ut på att vi gick tre böcker om olika områden av jusrbruk och liknande. Av det skulle vigöra en sammanfattning på 3 dataskriva A4, påen kväll. Jag har legat i som fasen! Jag har inte tagit en ända paus! Så gissa om jag har ont i rumpan och fingrarna blöder. Har knappat konstant i över 3 timmar på tangenbordet...

Nu mina vänner, ska jag ta och göra något roligt resten av kvällen. Funderar oxå på at lägga mig snart, ska upp tidigt imorgon.
Sköna dagar, imorgon är det sista fredagen innan  skolavslutningen. Nästa vecka går vi bara tre dagar, veckan därefter vara två. yes yes yes!
Imorgon kväll blir det att se på fotbollvid 8 tiden? Moröns juniorer spelar mot Boden hemma. Kommer nog att bli spännande!

Comments
Postat av: L I F T U P .blogg.se - Sara

Vart kommer brillorna på bilden i headern från? =)

2011-05-26 @ 22:08:45
URL: http://liftup.blogg.se/

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0