Say it with music -

Kritik

Hela vintern/våren har har surnött Enrique Iglesias - Tonight (I'm fucking you). Och sen säkert förra veckan var första gången jag tog mig tid att kolla in videon. Det första jag fick upp i skallen var en bild av att producern fick en idé att sexiga Enrique skulle göra en superhit, i alla fall riktat mot musikvideon. Tidigare videos Enrique har gjort är ändå ganska så sensuella, men nu var väl tanken att det skulle bli extra hot och därefter skrev man en låt med askass text bara för att det skulle passa så bra som möjligt på en idévideo. Visst, Enrique är ju assnygg! Men jag tycker att text och video bara spårar iväg just här. Men låten i helhet är ju rikigt bra! det är därför jag har nött den så länge :P


Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0