Say it with music -

Eos i en timme till, jajamen...

Sitter på skolan och har eos och tiden går extremt sakta! Har haft rast sen kl 11 i morse och började om 2 (däremellan har jag även haft termins som för övrigt gick åt helvete pga att jag är hes och har ont i halsen...)
På hålet satt jag, olivia och elsa och snacka på som fasn inne i biblioteket, tror att det flesta där inne kan ha blivit rätt så less på oss.
När jag kommer hem så ska jag göra lite skolarbeten, sen kommer jonna och alice för planering inför festen i sommar (vi ska stå för lite underhållning). Låtarna vi valt vart typ ändå jävligt najs. Får se om vi får ihop det som vi har tänkt oss, det skulle bli grymt!
Jo, bara som en liten notis: Dagen efter festen så drar jag och familjen, förhoppningsvis killen min, till Estocolmo!
Hoppas bara att man har fått ihop lite pengar innan den resan, för det kommer förmodligemn att förekomma shopping!


Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0