Say it with music -

Dagens

Dagens humör: Glad!

Dagens mående: Riktigt bra faktiskt! Sov hos pojkvännen i natt, köpt mig ett par dyra träningskor och vikten står still även om jag tryckt godis/kakor varje dag ända sen i torsdags.

Dagens borde: Har egentilgen inget mmåste att göra, träna på pianoläxan kanske.

Dagens frisyr: Skitigt och en nerfallen morgonfrilla. Har en liten bulle bak på skallen. Vackert!!!

Dagens smink: Puder, mascara, ögonbrynspenna.

Dagens klädsel: Gröna militärbrallor med stora fickor på sidorna och en svart stickad hålig tröja.

Dagens planer: SOVA!

Dagens materiella vill ha: Det är ganska bra för mig just nu. Känner inget större behov av något speciellt.

Dagens fundering: Är lite nervös över mattenationella som är v.20. Har ingen aning om hur det ska sluta...

Dagens beroende: Sockersug, fast just nu är det ganska lugnt på begärsidan.

Dagens tråkigaste: Inget tråkigt har inträffat idag. Vi hade nationella i engelska, det gick rätt så bra! Sen en liten stunds svenska och sen teater. det tycker då inte jag har varit fy skam!

Dagens längtan: Längtar lite smått till helgen. Ska kanske vara "barnvakt" åt kusinerna. Alltid lika kul!

Dagens superlängtan: SOMMARLOV!!!

Dagens tidning: -

Dagens låt: Snälla bli min - Veronica Maggio


Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0