Say it with music -

10 snabba

  • Är du kittlig? Grymt! Jag "tål" inte att bli kittlad!
  • Vilket är ditt favoritcafé?  Är aldrig ut och fikar, händer väl bara nån gång då och då. Så inget speciellt.
  • Hur många barn vill du ha när det blir dags att tänka på det?  Två, känns ganska självklart för mig.
  • Tänker du nånsin pierca/tatuera dig? Har piercingar och tatuera mig ska jag göra! Så fort jag kan...
  • Vem är din bästa vän?  Har många fina vänner. Men jens är nog min allra bästa vän.
  • Använder du knark?  Nej, inga preparat över huvudtaget.
  • Vilken är den bästa bok du har läst?  Jag läser aldrig böcker, jag ser filmer.
  • Hur ser du på fysisk träning? Jobbigt, men känslan efteråt är grymt härlig!
  • Gillar du att sjunga? Tokigt nog så...
  • Tänder du på nåt ovanligt? Faktiskt så gör jag det - öron, av någon konstig anledning...

  • Comments

    Comment on last post here:

    Name:
    Remember me?

    E-mail: (not published)

    URL/blog address:

    Comment:

    Trackback
    RSS 2.0