Say it with music -

You are my candyman

God morgon...!


Redan lördag, usch. Det skulle ha funnits en extra veckodag som innebär ledighet. Det skulle verkligen inte sitta fel!
Ikväll ska jag i alla fall ta bussen hem till bby. Blir nog en lugn kväll i soffan, men skulle inte sitta fel med sällskap av några av hans kompisar. Alltid lika trevligt att umgås med dom oxå!
Faktiskt, så är jag lite nervös. Hahah, över ett halvår tillsammans och jag har nervositeten i hälarna. Man får nästan hålla sig för skratt...

Jag ska slänga något i magen, sen bara ta det lugnt idag. Kanske ta en promenad.

Haha åh så gamal bild! Vad kan vi vara på bilden, 13-14 år? Och kolla in allt jävla godis! 3 chipsskålar?! Åh, jag saknar ändå att ha dessa filmkvällar lite grann...

Comments
Postat av: jennifer - photography

Åh så skön bild :D

2011-03-26 @ 09:30:52
URL: http://jenniifer.webblogg.se/

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0