Say it with music -

Now we've got to blow this fucker down!

Sitter och lyssnar på Tenacious D och skrattar lite smått för mig själv, tror att jag ska ta och se filmen senare ikväll.

Det finns absolut ingenting att göra här hemma. Har lite läxor, men dom orkar jag inte bry mig om. Finns ingen att umgås med, känner att det hade varit lika bra att stanna en natt till i kg.
Jag få helt enkelt sitta och ruttna i våran sjukt äckliga soffa ikväll och hoppas på bättre tider.
Känner att veckan som kommer kommer att bli rikigt lame...
Åh, aj miss maj bojfränd!...

Bjussar på en najsig bild på jensa och virre från i fredags.

Comments
Postat av: virre

rätt orädd ;);)

2011-03-21 @ 18:40:57

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0