Say it with music -

Ingenting, ingenting i min kalender idag. Inga vänner kvar...

God kväll...!


Ganska så nydligen landat här hemma (Kom från stan. Underligt att jag far där ifrån en lördag kväll?) Stannade hos Jens i natt, sen var det tänkt att jag skulle hem idag, på dagen, men det vart att jag stannade ett tag till i alla fall.

Igår var vi som sagt och såg sanctum i 3D och den var riktigt bra! Men fyfan vad jag mådde dåligt av den! Det tog typ bara 20 min av filmen sen satt jag mest och blundade. Bara tanken på att vara instängd i en grotta med trånga gångar, vatten bara strömmar, folk dör och både lampor och syretuber slutar att fungera. Nej usch, den var riktigt obehaglig!
Idag har vi haft det lite lugnare. Jag, Jens, Viktor och Elias drog ut och grillade korv och drack varm choklad nere vid hamnen i kåge. Det var trevligare! (Drömde om sancutmfilmen inatt. Jag har nog aldrig haft nån så hemsk dröm förut...)


fin bild!...

Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0