Say it with music -

-


Lovar du att vara ärlig?
Ja
Du heter: Lova Norlund
Smeknamn: Dom flästa säger lova...
Låt som när du är ledsen sörjer till? Är jag ledsen så lyssnar jag bara på "glad" musik bara för att få upp humöret.
Beroende av: onyttigheter.
Vem behöver du mest just nu: Mina vänner, har inte träffat på dom några dagar nu.
Vad tror folk om dig? Ja massor antar jag, men kan inte sätta fingret på vad. Men vadå, jag stör mig oxå på andra...
Vad får du oftast komplimanger för? Helheten.
Hur imponerar man på dig? Inte bete sig som skit. Männsikor som är ute för att sabotera är det västa som finns. Annars, trevlig och glad!
Brukar du skratta för dig själv? Jätte ofta.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Jess;) så därför kan vi inte vara hos mig:/"
Var bor du? Burträsk.
Trivs du där: Stället har både sina för- och nackdelar.
Sprit, cider, vin eller öl: Cider och vin.
Brukar du bli för full: Nej.
Vad har du för mobil operatör: Telia.
Är du allergisk i mot något: Nix.
Har du haft sex idag: Nej
Nästa mål i ditt liv: Jag tar en dag i taget. Har inga mål eller speciella planer för mig själv.
Hur svarar du i mobilen: Hallå? eller heeeeeej.
Vem ringde du senast? Mammi.
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: "när kommer du hem?"
Antal timmar sömn inatt: ca 8.
Sov du ensam: Nej.
Brukar du komma i tid: Jag är petnoga med tider!
När mår du bra: Bra med sömn & bra intag av föda, då är grunden av lycka för dagen lagd.
När blev du fotad senast: I fredags i think.
Vanligaste färg på dina kläder: Svart och vit.
Vad tycker du om fötter: Ingenting speciellt.
Favorit dryck på morgonen: Juice.
Rakar du benen: När det behövs.
När brukar du oftast gå och lägga dig: 11-12
Har du spytt offentligt: Ja.
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Massor!
Är du nöjd med ditt liv: Ja.
Är du bortskämd: Kanske en gnutta.
Vad gör du i morgon: Inget speciellt, hörde att det skulle vara dåligt väder. Jag får ta och ringa en vän troligtvis.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Olika från månad till månad.
Hur gammal är du: 17.
Tycker du om någon just nu: ÄLSKAR min underbara pojkvän!
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Jag ringer aldrig, jag tar det helst irl isåfall.
Har du strumpor på dig nu: Nej
Är det okej att gråta: Det tycker jag.
När grät du senast: Länge sen, allt är så bra för stunden.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Åka till ett varmt land med Jens, shoppa en massa saker och spara!
Har du piercing: Ja.
Vill du gifta dig: Vill och ska i sinom tid!
Vill du ha barn: Ja!
Är du flygrädd: Nej.
Är du rädd för att dö: Nej, har inte lagt den tanken än. Känner inte att det är dags riktigt än...
Vad äter du helst när du ser på film: Är mycket för ostkrokar just nu!
Bor dina föräldrar tillsammans: Ja.
Har du tandläkarskräck: Nej.
Vilken ögonfärg har du: Alla färger balndade, grå, gul, brun, grön, blå...
Biter du på naglarna: Nej blä!
Senaste låt du hörde: Mr. Saxobeat imorse på tvn.

Comments
Postat av: nathalie

fin blogg! och jättefin bild på headern

2011-06-20 @ 00:00:55
URL: http://nathalieerikssons.blogg.se/

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0