Say it with music -

Sommarlov på G!

YAAYH vad varmt och fuktigt det är ute!!! Det är rena rama regnskogen.
Kan ju bara nämna att jag just bakat en riktigt sommrig smulpaj som jag ska bjuda på om ca en timme, då några av mina bästisar kommer förbi. Vi ska även ta och bada hade vi tänkt.

Sommarlov imorgon, känns riktigt bra. Fats egentligen så har jag typ redan haft sommarlov en vecka. Fick ett litet "lov" förra onsdagen och både odag och igår har jag dissat skolan. Känns inte jätte värt att vara där när allt redan är slut...
Istället har jag solat, varit med jens och haft det bra. Saknar han redan, fast jag har varit hos honom idag. Gud ändå, det är inte lätt att vara kär! :)


Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0