Say it with music -

Off on this thing.

Hallåj...!

Ska börja säga att jag har haft en jättebra helg med Jens och hans familj i hans stuga! Vi har käkat god mat, spelat en massa spel, varit ute och kört fyrhjuling. Vi har badat, ätit en massa och myst på. Dock så har det regnat och åskat, inte hela tiden som tur var, men det är lite synd för vädret gör nästan hela midsommar...
Råkade glömma kameran hemma innan jag for i onsdags, så jag kan tyvärr inte dela med mig något av min midsommar... Banne mig om jag glömmer den nästa helg. Då är det stads och då vill man gärna ha lite bilder på robyn m.fl! :D

En av 5 bildersom jag knäppte med mobilen, när vi var ute och fiskade på fredagkväll.


Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0