Say it with music -

Juni 26, 2011 - Sommarkväll


Startade kvällen med att fara hem till frida, dit även johanna kom. Vi kollade på bilder från deras midsommar, gjorde frisyrer och sen drog vi till "kattlådan" där vi mötte upp lite annat folk som var volleybollredo. Det spelades två matcher innan nästan hela högen landade hemma hos lisa för kvällsfika, vi var kanske 13 pers?...

Nu tror jag att jag ska gå och lägga mig. Imorgon ska jag upp tidigt, göra lite tvättning och trädgårdsarbete. Sen kommer jonna och alice hit för rep och sen tänkte jag hänga med frida och johanna på en promenad + sola om jag hinner. Så jag blir då inte osysselsatt imorgon!
Nu säger jag i alla fall god natt och sänder min fina pojkvän en riktigt stor puss!♥


Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0