Say it with music -

And every time i look at you it's like the first time.

God eftermiddag!

Idag är jag glad! Känner mig på toppen humör för en gång skull.
Gårkvällen spenderades i stan med vänner, popcorn och baksmällan 2 och jat tror att jag aldrig har skrattat så mycket till en film förut! Dock har jag inte sätt 1an, så jag vet inte om den är bättre?!? Kanske ska ta och se den ikväll med moster. Det blir en hemmakväll ikväll med god mat (som jag ska tillreda), chips, dipp och film. Jag behöver verkligen en lugn kväll för att halsen förhoppningsvis ska bli bättre. Jag kan inte prata alls!!!

Sovde även hemma hos jensen inatt. Finaste komme och hämtade mig med bilen. Känns så jävla konstigt att han kör själv nu, men kul är det! Sen idag så skulle han iväg på match till umeå, så jag gickpå stan en stund innan jag tog bussen hem. Köpte två toppar på gina och några örhängen, får visa upp det senare. Nu ska jag ta och käka något, är jättehungrig! :)
Jo, har även solat både idag och igår. Och dumma jag har bara solat framnsidan, så jag är black and white!...


Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0