Say it with music -

8 juni 2011 - Sommarkväll


Sommarpaj med tjejerna, Angelica drägglar över sås + kaka och Lisa är inne i ett samtal (hon är inte skeptisk över den goda paj som jag bakat med så mycket omsorg och kärlek!)
Grymt härligt det är ute alltså!
Nu ska jag ta och måla naglarna och leta fram några kläder inför imorgon. Har ingen aning om vad det ska bli, har en ny klänning i garderoben med prislapp och hela köret kvar, men vettefasen om jag vill ha klänning???
Önska mig lycka till på den! Och till morgondagen, jag, Olivia och Emma ska köra våran egenskrivna låt på skolavslutningen :D

Comments
Postat av: amanda

Ni var jätte duktiga!!

2011-06-09 @ 15:15:53
URL: http://amandagru.blogg.se/

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0