Say it with music -

We are always running for the thrill of it. Always pushing up the hill searching for the thrill of it.

Helgen är över (även så måndag...) och jag längrat redan till helg, vilket jag vet att jag inte är ensam om. Vem vill inte vara ledig och få koppla av?

Denna helg har varit rikigt lugn, lite smått avkopplande. I fredags så satt jag, Frida och Nicko hemma hos Nicko och såg på let's dance och Ella den förtrollade.
Lördag kväll så for jag till mina kusiner och såg på hockey, sen hämtade Jens upp mig och jag sov hos han ända tills idag.

För att denna dag inte skulle ha varit allt för tragisk så ringde jag Jonna när jag kom hem från skolan och fråga om hon ville basta. Så vi har suttit i nästan 3 timmar i bastun. Riktigt skönt!

Nu ska jag slagga, blir att stiga upp tidigt som vanligt... Ledig på fredag. Hoppas att den går åt till något rikigt roligt!

Bjussar på en nice bild på mig som sover och min kissemiss, den svarta klumpen...

Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0