Say it with music -

Dag 13 – Den här veckan

Den här veckan har varit exakt lika tråkig som alla andra veckor. Jag har bara gått två veckor nu i skolan sen jullovet och det känns såklart som en evighet.
Vi har haft samma vanliga schema, inget ovanligt och spännande. Jag har skrattat och varit glad ochgjort mitt bästa för att liva upp omgivningen. Efter skolan har jag som vanligt åkt buss hem. Den långa tråkiga vägen hem...

Nu efter jag slutat är det äntligen helg. Och den startar jag med att direkt fara ner på stan och shoppa, present till Jens, som fyller 18 år idag och såklart ska jag försöka att unna mig själv något nytt och roligt. Sen hopppas jag på en trevlig kväll med kompisar.
Lördag äger jag huset och dåblir det oxp polarna.
Söndag drar jag hem till jens och slaggar där till måndag, om det blir som "planerat".

Berätta gärna hur eran vecka har varit!

Comments
Postat av: felicia

sv: ja , jag tyckte dom var riktigt snygga !:)



hoppas du får en kanon helg

mvh felicia

2011-01-21 @ 17:00:44
URL: http://feliciapialarshans.blogg.se/

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0