Say it with music -

Dag 07 – Min bästa vän

Oj oj, nu är det nästan en månad sen jag gjorde ett sånt här inlägg...


Jag har många fina kompisar som jag bryr mig om jättemycket. Det skulle vara jättejobbigt att vakna upp en dag och veta att någon av dom inte skulle finnas vid min sida...
Jag har vänner på olika håll, tex mina 8 bästaste vänner, mitt "gäng". Vi hittar på saker nästan jämt. Kan inte minnas en helg på säkert två år att jag inte har hittat på något med dom.
Sen har jag Alice och Jonna, skitbra kompisar!
+ alla nyvunna kompisar!

Min allra bästaste bästa vän är Paulina. Vi har varit kompisar så länge jag kan minnas, sen barnsben. Men tiden förändras och så gör även människor. Nu när både hon, och jag, har pojkvän har vi inte lika mycket tid med varandra (det gäller alla mina vänner). Det är ju jättetråkigt, men samtidigt, så väljer man helt själv vad man vill änga sin tid åt. Det kan ingen annan bestämma.
Men jag skulle inte klara mig utan Paulina. Så mycket som vi har delat. Skratt, tårar, svett och blod. Genom åren har vi kämpat vid varandras sidor. Och självklart har vi bråkat genom våra dagar. Men hon är som en syster för mig, och systrar bråkar, även bästa vänner.
Så Paulina, om du läser, så skulle det vara himla najs att vara med varandra någon gång snart, bara du och jag.

Vänner kommer och går.



Comments
Postat av: paulina

Aww åhh. Klart vi ska göra något snart vännen! <3 Va med mig nästa vecka :D?

2011-01-13 @ 21:10:43
URL: http://pakis.blogg.se/

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0