Say it with music -

When it feels like nothing else can go wrong ... That's when it happens

Ligger nu i mammas och pappas säng. Har laddat upp med popcorn och turkiskt te och även mobilen - har lånat en ny av jens, för min samsung är helt cp, men vad kan man förvänta sig? (Känner mig som 13 igen, då man hade en mobil med knappsatts och smsade som en galning - haha! :D)

Nu ska jag först och främst se lite tv (för en gång skull) sen ska jag få lite skolarbete gjort!


Kan tyvärr inte bjuda på några bilder för min bärbara hårdisk har tydligen gått sönder :(
Hoppas att bilderna går att spara, för jag har exakt alla mina bilder där, enda sen typ 2005!!...
(jag har en bild och det är på jag och jens, men det kan jag ju inte lägga in hela tiden:P)
Och inte nog med det, så har allt (i övrigt) försvunnit från datorn, så alla program och spel är borta :( fyfan...

Comments
Postat av: FRIDA.

jag vet, tack btw :)

2011-02-01 @ 18:23:02
URL: http://freyd.blogg.se/

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0