Say it with music -

Frågor och svar

1. Vad behöver en blogg för att du ska tycka att den är bra?
Svar: Intresant innehåll om vettiga saker + fina färgbilder.

2. vilka bloggar följer du/läser du regelbundet? ta med både kända och "okända"!
Svar: Jag läser inga bloggar regelbundet utan jag kollar när jag har lite att göra eller när jag har tid.
Bloggar jag läser är dom vanliga som Kenzas, Kissies, Dessies, Paows, Angelica blicks och Gossips.se
Sen läser jag mina vänners bloggar: http://pakis.blogg.se/, http://freyd.blogg.se/, http://ankiomuttan.blogg.se/, http://mrslisa.blogg.se/ och http://sandstromjohanna.devote.se/

3. vilken är din absoluta favoritblogg?
Svar: Gosspis.se - Underhållande!

4. Vart bor du?
Svar: Jag är bosatt i Burträsk.

5. Vad går du för program och är du nöjd med ditt val?
Svar: Estetisk Musik. Ja, jag är mycket nöjd!

6. Vart går gränsen till otrohet tycker du?:)
Svar: Jag tycker att man hör självklarheten i ordet. När ens partner har haft sex med en annan.

7. hur ser en perfekt dag ut?
Svar: Sova ut, fara och bränna pengar på kläder och god mat sen landa i soffan och bara ta det lugnt.

8. allt bra idag? :D
Svar: Humöret är på topp!

9. vill du bli en känd inom musiken? :)
Svar: Det vore ju inte helt fel! Drömma kan man alltid göra.

10. hur många läsare har du per dag?:)
Svar: Just nu ligger det mellan 200-300 unika.

11. vad fick dig att börja blogga? :)
Svar: Jag började blogga för första gången när jag var 12-13. Då var det väl mer som en inne grej och jag ville göra som alla andra. Sen har man väl tagit tag i det hela mer eller mindre seriöst.

12. va väger du?
Svar: 63.2.

13. hur lång är du?
Svar: 172 cm.

14. Favorit färg?
Svar: Militärgrön och svart.

15. hur många killar har du haft i hela ditt liv :)
Svar: 4, mer eller mindre.

16. Din absoluta favoritlåt när allt känns sådär mörkt?
Svar: Coming Around Again - Simon Webbe (2006). Sjukt töntig låt egentligen, men jag blir så glad av att höra den. Så den är den perfekta låten att lyssna på när allt känns mörkt. Det är absolut inte kul att lyssna på depp musik när man är nere,  fy fy!

17. om du är tvungen att bestämma sex eller kärlek?
Svar: Sex utan kärlek är inte sex. Besvarar det frågan?

18. om du var mobbad vad skulle du göra då?
Svar: Göra som en mogen person och försöka få stopp på det.

19. hur gör du för att få läsare?
Svar: Jag skriver om det jag känner att jag vill skriva om. Förr fick jag dem genom att spamma, men nu svarar jag inte ens på mina kommentarer... Och jag har mer läsare nu än vad jag hade då!

20. Har du bra klass?
Svar: Jag har en toppen klass med massor av härliga och unika människor!

21. hur ser en perfekt lördag ut för dig?
Svar: God mat är ett måste! Sen antingen en kväll i soffan bänkad framför en bra film med bra vänner, eller, vad alla andra gillar att göra - festa!

22. hur länge har du och din kille varit tillsammans :) ?
Svar: 5 månader :)

23. Hur träffades du och jens?:)
Svar: Sen 2-3 år sen tillbaka skrev vi till och från ganska mycket på msn, apberget, sms mm. Sen nu när jag hamnade på samma skola som honom så sågs vi i korridorerna och en helg bestämde vi oss för att nu är det ändå dags att träffas, för en gångs skull! (han hade varit på för...) Så han kom hem till mig. Vi såg på  tv, bakade kladdkaka och pratade en hel del (hade inte förväntat mig något speciellt). Sen frågade han mig om jag ville "gå ut med han", käka ute, se på bio mm. Sen vart jag störtkär i charmprinsen och det vart vi två. :)

24. Vf tar du tillbaka Jens när han gjort som han har?
Svar: Jag vet att många har hört andra historier än hur det egentligen var och jag kan påpeka att det inte var roligt det som hände. (tyck jag är dum) Men jag tycker om honom så mycket och jag ville ge honom en andra chans. Antingen förstör en sån där grej ett förhållande, eller så går man vidare och bygger på det. Men det är ju upp till var och en hur man vill göra...

25. Ge oss 3 låtar som är MÅSTEN att lyssna på! :D
Svar: Oj, det finns ju så mycket bra musik!... Men men, här är 3 svinbra låtar. (ingen speciell rankning)

         1. Misguided Ghosts - Paramore
         2. Bittersweet memories - Bullet For My Valentine
         3. Jag kommer - Veronica Maggio

Comments
Postat av: ELIN

sv; inga problem ;D

2011-02-21 @ 17:02:38
URL: http://esks.blogg.se/
Postat av: ange

bra svar :D

2011-02-21 @ 17:06:10
URL: http://lillajagange.blogg.se/
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv: ja tack :D!

2011-02-21 @ 18:54:36
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: thaipinnen

kul :D

2011-02-22 @ 17:00:55
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0