Say it with music -

oh na na, what's my name?

God kväll...!


Började dagen med att försova mig och bomma bussen(Y)... Men sen ringde Jonna när jag var påväg med en senare buss in till stan och hon gjorde mig på mycket bättre humör! Även gubben min fick dagen att bli mycket bättre - med sitt stora leende, komma gående mot mig och bara lägger armarna runt mig och ger mig en puss. Det är fan livet!

När jag kom hem från skolan så kännde jag för att vara lite social med mormor och morfar, så jag gick till dom och fikade, pratade och skrattade. Hade det riktigt roligt!

Ikväll ska jag försöka att vara vaken lite längre, har lagt mig skittidigt varje dag nu i två veckor. Resultatet blir att det är jättejobbigt att gå upp på morgonen... Lite mindre sömn kanske hjälper.


Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0