Say it with music -

immortal - boende, design, kändisar och resor.

Jag har hört talas om en hemsida vid namn Immortal.se. Det är en hemsida där man kan läsa om en massa intressanta saker inom kategorierna boende, design, kändisar och resor. Du får veta allt från coola byggnader - mode - sevärdigheter och upplevelser.
Jag har egentligen ingen större informatin om denna sida, men den verkar väldigt ny om jag får säga det. Den är inte så väl uppdaterad. Men det finns många nyheter och tips om bla semesteresor och andra roliga aktiviteter. immortal.se är som en nyhetssida, med skvaller mm, fast med roligare nyheter än dom vi läser på t e x aftonbladet (tycker jag).
Jag tycker verkligen att ni ska klicka in och ta er en titt. Ni kanske får något uppenbarat, eller får reda på något inte alls visste om.

Klicka HÄR för att komma till immortal.se!

Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0