Say it with music -

tråkigt,.mfldösm

SENASTE

1. Kompisen du träffade: Frida, Johanna och Nicko

2. Personen du pratade I telefon med: Mama

3. Du fick SMS av: Jonna

4. Du kramade: Bror

 

IDAG

5. Kläder: Jeans och stickat

6. Bättre än igår: Neee....

 

IMORGON

7. Är det: En ny vecka

8. Planer: Hinna ner på stan under hålet

9. Något tråkigt som händer imorgon: Måndag, behöver jag säga mer?

 

FAVORIT

10. Nummer: 7

11. Färg: Svart

12. Årstid: Sommar

13. Saknar du någon?: Ja!

14. Humör för tillfället?: Trött

 

FRÅGOR OCH SVAR

15. Det första du gjorde I morse?: Åt frukost

16. Vad åt du sist?: En lussebulle

17. Vad irriterar du dig på?: Lögner

18. Tror du på distansförållanden?: Har du tålamod så visst!

19. Vem tänker du på just nu?: MIna tjejer

20. Tror du att personen tänker på dig med?: Det tror jag

21. Vart reste du sist?: Umeå

22. Vad gjorde du igår kväll?: Såg film hemma och tog det lugnt

23. Liknar du din mamma eller pappa?: Mer åt "mammahållet"

24. Ler du ofta?: När jag är glad så ler jag!

25. Välj en, kärlek, skönhet eller kreativitet?: kärlek

26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?: Alltid

27. I vems säng sov du i igår natt?: min egen:(

28. Vilken färg har din tröja?: Grå

 

SORG

29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut?: Nej

30. Har du någonsin gråtit dig till sömns?: Har hänt

31. Gråter du när du skadar dig?: Nej

 

GLÄDJE

32. Är du en glad person?: Till och från

33. Vad gör dig glad?: Kärlek, mat och ett gott skratt

34. Önskar du att du var lyckligare?: Jag är lycklig med det jag har just nu

35. Är lycka överskattat?: Absolut inte!

36. Kan musik göra dig glad?: Ja!

 

KÄRLEK

37. Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig"?: Ja

38. Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det?: Ja!

39. Har du en flick/pojkvän?: Ja

40. Är du nöjd med det?: Klart

41.Hur många procent gillar du hon/han ? 110%

42. Är du kär?: Vädligt kär!

 

HAT

42. Vem hatar du verkligen?: Ingen, kanske inte direkt gillar men...

43. Har du någonsin gjort en hat-lista?: Nej

44. Är du en mobbare?: Nej

45. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta?: Ja

46. Har du blivit sviken någon gång?: Ja

 

SKOLAN

47. Gillar du skolan?: Fyfan :S

48. Favoritämne?: Har väl inget direkt favvoämne. Alla är jobbiga på sitt sätt.

49. Värsta ämne : Matte fucking B

50. Är skolmaten godare än på din tidigare skola?: Nej fyfan!


Gnatt


Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0