Say it with music -

En liten återblick av 2011

I år gör jag ingen återblick av 2011. Nu ser jag bara fram emot ett nytt 2012.
Detta år har bjudigt på så mycket. Skratt och tårar, bra och dåliga stunder. Jag har vuxit så mycket som männsika detta år så det är inte klokt. 2011 är inget år att glömma, men nu ser jag bara fram emot ett jävligt grymt 2012. Ett år då mycket förändras. Det är våran tur att bli 18 bast. Min tur om ca 50 dagar. Tiden går så fort. Jag var ju nyss en liten osäker 13-åring! men nu är det dags att börja ta ansvar, på riktigt. Även en start då bli kommer in i livet, när krogen står vid ens fötter och ens egna räkningar ska betalas. 18 år har en sådan stor betydelse, men jag känner mig faktiskt mer än redo för det. Planerna för kommande år är många, och ska bli fler. Jag ska görsa det här till det bästa året i hela mitt liv. Jag startar ikväll, med alla jag tycker om omkring mig. Så ska vi skåla in 2012, gasen i botten, ingen återvändo!

Tumblr_lwvf3zrbzb1qcnhcuo1_500_large


Comments
Postat av: tovesegnablogg.blogg.se - tove - en tvillingsyster

sv; Ja, jag hade en bra jul själv? ;)



Gott nytt år <3

2011-12-31 @ 17:13:04
URL: http://tovesegnablogg.blogg.se/

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0