Say it with music -

December 6, 2011

Hallå där på er!

Nu var det ett tag sen det skrevs något i denna blogg, men igår kom Jensen hit. KÄnner inte för att blogga när jag är med honom. Men vi gick i alla fall till kyrkan (låter jättetöntigt...) och såg Skellefteå luciorna sjunga, faktiskt, och dom var riktigt bra! Annars så kilppte jag han och så såg vi tv och jag vart trött tidigt, som vanligt, så jag gick och la mig.

För övrligt så vaknade jag upp för ca 5 minuter sen efter en powernap. Jag har börjat falla in i den dåliga vanan. Då kan jag inte somna i bra tid ikväll och så ska jag upp tidigt imorgon, och så fortsätter cirkusen runt runt. Nu väntar jag bara på att pappa ska komma hem, så man kan få sig nå käk!


Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0