Say it with music -

Ännu fler frågor!

En fråga med tanke på ditt musikintresse...
skulle du kunna tänka dig att söka/har sökt till idol?
Trevlig fråga! Ja, jag har alltid velat fara dig och bara höra vad dom har att säga. Det skulle vara nyttigt och en jätterolig upplevelse! Men seg som jag är hann jag aldrig ta tummen ur röven och dra mig dit. Det var väl sista året har jag för mig? Kritiserande som jag är så har jag aldrig varit tillräckligt bra, så därför har jag aldrig hunnit dra mig dit tidigare år. Hade tänkt söka i våras, men kännde mig inte tillräckligt utveckad, vilket jag egentligen inte gör nu heller...

Hörde att du skulle vara lucia, jag ska också vara det. Har du några tips på hur jag ska stå eller så? Jag har hört att man kan svimma?  Tack för svar!
Ja, jag var det idag, ska även stå somlucia på fredag. Bra tips? Ladda upp med mat och vatten. Svimmningsrisken är stor, jag höll på att tuppa av flera gånger idag, kännde benen skaka osv. Men gå och sätt dig om det blir jobbigt! Alla ska ha den möjligheten. (shit, nu låter det som att jag är världsproffs på att vara lucia. Vilket jag inte är!)

Vad fin du är! Och jättevackra ögon! Tänkte passa på att fråga, har du fyllt i dina ögonbryn eller är dom sådär fylliga? Kram! :)
Tack så mycket! Nej jag målar dom, men en penna från h&m (eget märke). Helt ok! den är ganska stark, så man kan inte måla så mycket eller hårt med den.


Comments
Postat av: E M M A

sv:okej, allt bra annars? :)

2011-12-13 @ 15:59:03
URL: http://http:/lifebyemma.webblogg.se

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0