Say it with music -

Får se om jag orkar köra igenom alla dagar...

Dag 1: 5 saker som ni inte visste om mig.
Dag 2: Typ av killar jag faller för.
Dag 3: Parfymen jag använder.
Dag 4: 5 saker som jag älskar
Dag 5: En sak som alltid får mig att le.
Dag 6: Mitt liv i kort version.
Dag 7: En bild på något jag älskar att göra.
Dag 8: Mitt turnummer.
Dag 9: Min favorit årstid.
Dag 10: Tv program jag gillar.
Dag 11: Såhär ser mitt liv ut om 10 år.
Dag 12: Något som skrämmer mig.
Dag 13: Mitt favorit husdjur.
Dag 14: Mitt beroende.
Dag 15: Dagens.
Dag 16: Hissar & dissar.
Dag 17: En dålig egenskap jag önskar att jag inte hade.
Dag 18: En bild på mig som är tagen utav någon annan.
Dag 19: Min favoritblomma.
Dag 20: Något jag längtar efter.

Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0