Say it with music -

Dag 6: Mitt liv i kort version.

Jag föddes på bb i skellefteå, flyttade till burträsk när lillebror föddes. Jag fick vara väldigt mycket med morfar när jag var jätteliten, mamma och pappa jobbade. På dagis var jag jämt med jennifer och lillebror. I skolan har jag alltid varit ointresserad, har alltid sett skolan som en "lekplatts", På högstadiet ändrades livet helt och jag vart en riktigt äcklig fjortis. Jag fick depprision. Jag skaffa pojkvän och gjorde slut. Jag vart riktigt kär i en jättebra vän, men det sket sig. Jag vart frisk och glad igen och började på gymnasiet och ett nytt liv började ännu en gång. Jag träffade världens bästa person till pojkvän, jag träffade massor av nytt härligt folk och fått några nya vänner. Men jag har kvar samma vänner som jag har haft ända sen dagis och förskolan. Nu ser jag fram emot två resterande år på a-torp, roliga helger, nya människor och jobb?
Ja, det var väl det mesta... 


Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0