Say it with music -

3 FILMER


Har dragit hem tre nya filmer, en gammal och två nya från i år. Det blir nog The Exorcism och kanske en till ikväll när tjejerna kommer. Priest verkar vara mer åt en "killfilm" så jag får se den med Jens någon kväll kanske. Det är ganska mycket si-fi i den!
Fascinerad som jag är i "att vara besatt av djävulen" så innehåller ju både Priest och The exorcism of emily rose det. The last exorcism och The Rite, som jag har sett tidigare, är bra exempel på sånna filmer oxå. Och för er som inte visste så är The exorcism baserad på en verklig händelse. Tjej från tyskland, Anneliese Michel, drabbades vid 16-års åldern och dog 76. Jag vart så inne i det så jag har googlat och läst om henne och liknande händelser hela dagen... Man får ju tro vad man vill, men jag tror stenhårt på att man kan bli drabbad och besatt av djävulen.

Nu ska jag ta mig en dusch, ta ett av mammas nybakta ostfrallor och sen höre jag att det finns gofika hos mormor!


Comments
Postat av: Malin Sundin - hobbyfotograf

priest är riktigt bra, längtar till uppföljaren!

2011-08-09 @ 15:08:14
URL: http://malinsundin.blogg.se/

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0