Say it with music -

When the street lights fade, I sit and stare at the stars on a dark blue sky.

Haft en riktigt trevlig kväll med några av brudarna och några av grabbarna. Vi har spenderat kvällen i tvsoffan och sett två filmer - Paranormal activity 2 & Life as we know it. Efter det gick jag och johanna hem tillsammans, vi var lite rädda... Men, när jag kom hem, så kännde jag för att ta en promenad. Så det har jag hunnit med inatt. Jag har även varit förbi jonna en stund där vid halv 2. Vi stod ute och pratade en stund och hade oss. Har nu landat hemma och har inte tänkt att gå ut någe mer ikväll!
Ska gå och lägga mig alldeles strax, det är ju en dag imorgon oxå.


Bjuder på en lugn en såhär på sentimmarna. Lift Me Up - CA. Helt fantastisk.!

Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0