Say it with music -

So the pain begins as the music fades and Im left here with with more than I can take

Fullproppad av mat ska jag hoppa in i duschen. Har haft en riktigt bra helg med fina vänner. Igår så hängde vi här hemma hos mig ett tag jag, Matilda, Jennifer och Frida. Sen drog Jennifer och Frida hem och jag och Matilda drog till Lisa där vi bakade en pollykaka som vart rikigt god. Vi bjöd med oss till ett gäng grabbar som kom förbi - Ante, Noa, Viktor, Johan och Anton. Efter det gick vi upp till Lisas egna avdelning och satt där till kockan närmade sig 3. Vaknade imorse med världens huvudverk oxå, det var inte lika najs...
I övrigt har jag inte gjort något idag, städat men det är det enda. Det var tänkt att jag skulle plugga men har tydligen glömt grejerna på skolan...
Sen tänkte jag avrunda helgen med att fara hem till gubben, tar bussen om någon timme. Så helgen har inte alls varit fy skam!

bjuder på en lite äldre bild från när jag, matilda och lisa bakade bröd.


Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0