Say it with music -

Älskling, du är så bra!

Lov, helg och ledighet över, skulle absolut inte sitta fel med en veckas ledighet till!
I söndags for jag ju som sakt till jensen och vi tog det väldigt lugt med en promenad och myskväll framför tvn. Igår så var vi lite mer aktiva faktiskt. Vi tog en cykeltur i kg, som slutade med att vi cyklade 4 mil! När vi kom tillbaka till kg igen så hade man ont både bak och fram, känndes som att man hade skitigt ner dig... Men duktiga var vi! (fast jag gnällde mest hela vägen...)
Ikväll blir det en lugn och tidig kväll, för imorgon så har jag tänkt mig runt sundet med jonna. Kommer nog bli rätt så tungt eftersom att jag inte har någon kondition.

Du fattar inte hur jävla bäst du är!

Comments
Postat av: vicky

Tack desamma! :)

Allt bra idag? <3

2011-04-26 @ 16:38:47
URL: http://vickydisco.blogg.se/

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0