Say it with music -

-

Hej...!

Gårdagen var rätt okej. Vi var här ett tag, såg på film. Vi var kanske 10-15 pers? Sen drog vi hem till johan och anton och där var alla helt plötsligt väldigt slaka och drog hem, även jag. När jag kom hem satt jag mig i soffan och såg på Transformers med tim, gick väl i säng vid 4 tiden, så är rätt så trött idag...

Kusinerna är här idag, så det är väl fullt ös. Vi har varit och fikat hos mormor och morfar. Ikväll blir det suringar hemma på deras uteplats, kommer bli jäkulst gott!

saknar min "flickvän" jättemycket :(


Comments
Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

haha sött!! :P

2011-04-17 @ 22:51:44
URL: http://adaras.se

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0