Say it with music -

A beginning has always an end.

Sitter nu nyduschad och väntar på Paulina (ikväll är det hennes tur att sova hos mig) och har även för sista gången (kanske) luktat fotbollssvett. Benskydden ligger i soptunnan och fotbollsskorna hamnade uppe på hyllan. Nu packar jag ihop.
Jag har inga speciella kännslorän, men efter ett tag kommer det att kännas att jag har fått lite emr fritid och ledighet på kvällarna. Mer tid till annat kul!


Nu saknas bara ett fint avslut av denna säsong och ett hejdå av lagkamraterna. Tjejer, vi har haft jättekul och fått dela många fina förluster... Men huvudsaken är att vi har skrattat igenom både vått och torrt, varmt och kallt!


Riktigt fina tjejer!


Comments
Postat av: elinochamanda

sv: ja tack det har jag verkligen :D

2010-09-14 @ 20:35:13
URL: http://photobyea.blogg.se/
Postat av: Anna Emanuelsson

varnånstans på bilden är du? =)

2010-09-15 @ 21:47:52
URL: http://heeneley.blogg.se/

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0