Say it with music -

100304

Hej alla PIGGA och glad. För det stämmer verkligen inte in på mig just nu. Jag är helt slut och jävligt less på allt just nu (+ironi). Men det bhar varit en jättejobbig dag idag. Vi har nämligen färdats en mil på längskidor, yippi osv. Men nog kan det vara rätt skön? Jag hade på mig tio ton kläder  och jag trodde att innehållet i magen skulle hoppa ut där ett tag oxå. Vi hade i alla fall tur med vädret. Det var jättebra väder! Förutom blåsten så var allt bra. Men det var soligt och härligt ute. Riktigt bra!

Och som allt detta slit inte var nog så var det fotbollsträning efter skolan. Jag hade valet att fara hem och vila men helvete heller och jag är glad över att jag tränade för det både behövs och så är det kul :P


Nu ska jag ta mig en dusch och sen ska jag bläddra igenom kommentarerna, det är inte bara en sida idag........
Men såklart så gillar jag det otroligt mycket! ♥


Gärna sommar snart!?

Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0