Say it with music -

Någon mer som är trött?

Nå, lite surt. Just när jag skulle be matte att sicka bilder till mig (från i fredags, då jag oxå hade peruken på mig) så loggar hon ut och anki tog hem peruken, så jag får visa en annan dag :P

Nu, ska jag verkligen sova! Ögonen bara hänger och slänger. Jag skulle kunna somna vilken minut som helst!
Denna kväll, som ni vet, så har jag varit på gymmet. Det gick väldigt bra, tills dom övningarna kom då man skulle ligga på magen. Iof så hade jag räkant ut det, så jag tog med en liten dyna, men den hjälpte inte alls mycket...


Tar itu med kommentarerna imorogn, om jag hinner. Det börjar bli några sidor nu....


Ja, nu när jag inte har någon snygg bild på mig i peruk så kan jag lägga upp denna veldigt intressanta "bilden". Mig på en lista, så ta fram ankeckningsböckerna gott folk!

Ligger 5a på blogglovin, med mina
sjukt många följare osv... Jag har oxå kvar mitt gamla namn, ska försöka hinna att ändra det senare.

Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0