Say it with music -

When the letter says: One soldier is coming home

Hej hå! Snart bara två dagar kvar av detta år.

Jag har varit hos jens i två nätter och nu är jag hemma igen. Vi har varit på stan, myst, ätit en massa onyttigt som vanligt och bytt julklappar. Jag fick en jättesnygg klocka av gubben. Stor, svart och guld. Perfekt snygg!
Sen fick jag coolt smint av hans mamma från Make up Store. En snygg ögonskugga med matchande kajal. Det är faktiskt mina tvåförsta produkter där ifrån. Jag är dåligt på att skämma bort mig själv när det gäller smink och andra skönhetsprodukter....

Ikväll har jag bastat med pappa och snart hoppas jag på att några av mina älskade brudar kommer hit, saknar dom! ♥

Comments
Postat av: Hanna

Hej! Spana gärna in min blogg på http://wordsbyme.se Där hittar du mina senaste shoppingfynd, lite låttips osv.. Ha en trevlig kväll!

2010-12-28 @ 21:51:39
URL: http://wordsbyme.se

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0