Say it with music -

091129

Första andvent. Julen närmar sig, man tar fram tomtar och man käkar tomtegröt, tänder första ljuset och lyssnar på julmusik. Såklart gör vi det här hemma, bara för traditionernas skull. Sen är det ju oxå skylltsöndag. FAn vad tiden går fort, nyss började vi ju skolan och så smäller det bara till, så är det jul.

Igår, så såg ju jag och brudarna new moon. Den var väl bra, men den känndes lite för mycket. Men bra var den! Man längtar redan tills 3an, pga ett riktigt knasigt slut, det blev bara som en "fortsättning följer"... 

Köpte oxå lite nya saker medans vi väntade på att vi skulle hämta ut biljetterna.


Jag är en liten smyckasnarkoman... Men jag tänkte att det skulle bli assnyggt till klänningen. Men då är det det att sist jag var in på stan, så kötre jag två andra halsband, som jag oxå tyckte skulle bli assnyggt till klänningen.
Sen har jag 7000 andra smycken som fortfarande har kvar prislappen...

Och nu kommer mamma in och vill ha med mig på byn. Ska se om man träffar nå roligt folk.
Ha en fin söndag och första advent!

Comments
Postat av: VivianN'

snygga :D

2009-11-29 @ 16:08:21
URL: http://viviannshuile.blogg.se/
Postat av: NiCkY

Sv: haha tack så mycket!<3 Btw skitsnygga smycken:D

2009-11-29 @ 17:36:00
URL: http://nickypicky.blogg.se/
Postat av: Roshanna

Snygga:D ja filmen slutade ganska plötsligt men då längtar man ju till 3:e filmen ännu mer<3<3

2009-11-29 @ 17:39:43
URL: http://elsssrosss.blogg.se/

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0