Say it with music -

nå få punkter

jävligt trögfattad
sover som pippi långstrump.
hade världens krull när jag var en plutt.
född i guldhår.
inte tät.
väldigt blyg.
inte som andra.
gillar inte min mattelärare.
hatar träslöjd.
helt galen i shopping.
alldeles för dålig kost.
dålig på att träna.
fet.
4 hål i öronen.
ogillar tjejer som sminkar sig som själva fan.
ogillar killar som lyktar äckligt.
ingen stjärna i nånting.
tycker om fil och palt. hehe nått!
gillar att blogga.
hatar vänner som sviker.
hoppar inte studsmatta.
gillar inte kemi.
vill hitta på något kul just nu.
feta lår.
inte långa ben.
stora händer.
har natt tandställning.
önskar att jag hade lite mer pengar.
vill inte bli vuxen.
gillar inta skolmaten.
gillar all sorts musik.
älskar country.
gillar att sjunga.
tycker själv att jag är helt värdelös.
kan spela gitarr, trummor, piano, ägg.
vill lära mig munspel.
ska kunna spela banjo innan nästa år.
har tre gaberober.
en egen studio.
gillar mina vänner.
har typ 30 kontakter på mobilen.
gillar att driva med folk.
om jag vore rik skulle jag skämma bort mina vänner regält.
singel? ja.
gillar det? ja.
är helt sämst i svenska.
vill bo i USA.
SKA flytta till USA.
sjunger jämt i duschen.
dansar jämt, för mig själv, när jag lyssnar på musik.
är bäst på att laga nudlar.
kan äta med  kinapinnar.
tror att jag är bäst på spanska.
värdelös på idrottslektionerna.

ÄLSKAR att dunka musik ;D hög volym, helt klart!


det var allt för idag, tack och bock!  


Comments
Postat av: ;P

HAhah, fan vad gay!

2009-05-26 @ 21:14:34
Postat av: virre

Så bloggen hade inte försvunnit? :P

2009-05-26 @ 21:43:23
Postat av: värrie

oj läste inte förra inlägget;D

2009-05-26 @ 21:45:25
Postat av: Anonym

känndes det värt?

2009-05-27 @ 08:15:21

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0