Say it with music -

bara bus

KÄRLEK:

Är du kär just nu? - Ja
Har du någon kille just nu? - Nej
Har du dumpat någon? - Ja
Har någon dumpat dej? - Ja
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull?- Jo
Vem pussade du senast?- paulina
Vem kramade du senast? - Lisa
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? - NEJ?
Är du, homo eller bisexuell? - På skämt säger jag alltid ja. Men nej, det är jag inte.

SKOLA:


Är du duktig i skolan?- inte vad jag tycker..
Har du bra betyg? - Kan inte påstå det..
Har du fått ett bra resultat på ett prov? - Nja
Sköter du dej i skolan - Jajamen
Har du tuggat tuggummi under skoltid? - Ja?
Haft mobilen på lektionstid - Ja
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon? - Nej

FAMILJ:

Hur många är ni i din familj? - 4 ( med jag då )
Du bor tillsammans med dina biologiska föräldrar? - Jo
Trivs hemma? - ibland inte...
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? - Nej
Har skrikit och slagit din mamma? - skrikit, ja. slagit, nej.
Har fått en rejäl utskällning på sistonde? - senast var i morse, innan ja vaknade...
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.? - myket hårdare ord
Du älskar din familj oavsett vad som händer? - Jo, faktiskt

VÄNNER:

Du har vänner? - Ja
Du brukar vara med? - Mina vänner?
Vem/vilka var du med sist? - det är  många, orkar inte rabbla upp alla... :$
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? - Ja!
Är det okej att ha kill-kompisar? - mer än okej!
Har du pussat någon av dina kompisar? -JA!
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? - CP FRÅGA!
Har du blivit av med någon vän på sista tiden?- Jo

FJORTIS:

Du sminkar dej varje dag? - Nja
Putar med läpparna på kort? - Kanske
Tar kort på dina bröst? - ser jag ut som en sådan?
Använder foundation på läpparna? - Händer
Super dej packad varje helg? - Nej
Du har kysst en tjej? - har kanske hänt. Inte hångla iaf
Du plattar håret och har en typ av fjortisfrisyr? - Nej, har för mycket får för det.  Men det händer ibland
Ditt hår e knallblont? - Nej

ALKOHOL:

Har druckit alkohol? - Smakat
När drack du alkohol senast? - Vet inte
Vem bjöd dej på alkohol? - ingen
Vad var det för sorts alkohol?- Men vilka frågor
Brukar du dricka alkohol? - Nej
Har du druckit öl? - Smakat
Tycker du om öl? - Fyfan
Har du varit full? - Nej

DÅLIGA TIDER:

Vart på dåligt humör den senaste tiden? - faktiskt inte
När grät du senast? - Nån vecka sen
Du har gråtit över en kille du inte kunnat få? - Nej
Du har slagit ner någon - Nej
Du har skadat någon med flit? - Nej
Har du någon gång viljat döda någon? - Nej
Vem bråkade du senast med? - ingen kommentar..
Du har blivit våldtagen? - Nej

ÖVRIGT:

Motto? - äta lita, träna aset av dig!
Film? - Vet inte
Musikgenre? - Sjukt mke olika =)
Lyssnade senast på? - My curse- killswitch engage
Var det här kul? - NEJ :O




Comments
Postat av: natta

blev sjukt snyggt utan tandställningen :O =)

2009-05-14 @ 19:56:58
URL: http://lillnattta.blogg.se/
Postat av: anki

snygg bild =)

2009-05-14 @ 20:15:56
Postat av: Lisoooon

så jäkla snygg bild. :D

och äru kär? det visste jag inte det ska talas om imorn..... :d

vi kramas alltid. Mitt hjrta darrar. :D

2009-05-14 @ 21:24:40
URL: http://mrslisa.blogg.se/
Postat av: virreLAL

HEHE JAG SKA OCKSÅ HÖRA OM DE;DDDDDDD

2009-05-14 @ 21:42:12
Postat av: Anonym

2009-05-14 @ 21:42:59
Postat av: ALLe

snygging <3<3<3

2009-05-15 @ 21:27:25
Postat av: Elin

snygg bild!!! :D

2009-05-17 @ 15:56:46
URL: http://elinwg.blogg.se/
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

Kikade runt och hamnade på din blogg :-) Kika in på min med om du vill läsa massor om mig, min chihuahua Tindra och massvis av shopping! Givetvis bjuder jag på en hel del massa bilder också :) Enjoy!

2009-05-18 @ 13:15:52
URL: http://carolinefrank.blogg.se/

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0