Say it with music -

skön kväll. int.

Ja, nu har jag nyss hoppat ut ur en urskön dusch. Känns mycket bättre numen tanke på det som  har hänt både igår och idag. Mamma har oxå köpt nya ursöta trosor med en massa blommor och sånt på.
Sen nu ska jag oxå passa på att berätta att ja, jag ber om ursäkt till kim, fast han bara skiter i det. det var ju inte så snällt att driva med han... Men sen så var det han själv som satte sig i den situationen som han har hamnat i.
Så jag håller med er anonyma typer som kommentera i förra inlägget. Det var fel av mig.
sen tack till virre, som håller med mig om att det var han själv som satt sig i skiten.
Sen så nu får väl kim göra vadfan han vill. jag bryr mig inte ett skit om det. Han får som sakt skylla sig själv.

Nu så ska jag se på tv. Älskar er som håller med mig! och förstår er som är helt emot mig. för jag var inte så där jätte snäll.

PUSS ♥


förlåt kim

Comments
Postat av: matildac

okejtack,fin blogg):):)

2009-05-28 @ 21:26:05
URL: http://matildac.blogg.se/
Postat av: Anonym

de va fan inte han som visa hela skolan?och ja fatta vrf du måste visa ? skulle du vilja att nån skulle visa din fitta för skolan? tro inte de.DITTFEL

2009-05-28 @ 22:50:35
Postat av: snabba fettot

de va inte han som visa för hela skolan?skulle du vilja att nån skulle visa din fitta för hela skolan?tro inte de. DITTFEL.skulle fan också ha skickat. alla killar skulle göra de för alla killar vill ha SEX.DITTFEL. ja skulle fan bara titte nångg och sen radera bilden. BTW radera bilden

2009-05-28 @ 22:54:08
URL: http://!!
Postat av: snabba fettot

de va inte han som visa för hela skolan?skulle du vilja att nån skulle visa din fitta för hela skolan?tro inte de. DITTFEL.skulle fan också ha skickat. alla killar skulle göra de för alla killar vill ha SEX.DITTFEL. ja skulle fan bara titte nångg och sen radera bilden. BTW radera bilden

2009-05-28 @ 22:54:08
URL: http://!!
Postat av: snabba fettot

de va inte han som visa för hela skolan?skulle du vilja att nån skulle visa din fitta för hela skolan?tro inte de. DITTFEL.skulle fan också ha skickat. alla killar skulle göra de för alla killar vill ha SEX.DITTFEL. ja skulle fan bara titte nångg och sen radera bilden. BTW radera bilden

2009-05-28 @ 22:54:10
URL: http://!!
Postat av: virre

"Snabba fettot" det är bådas fel. En sak att driva(lite får långt) av Lowas del. Mendet är ju ändå lite dumt att skicka en bildjävel till någon som man knappt vet existerar.

2009-05-29 @ 07:47:09
Postat av: hahahahha

alltså lite lågt vare faktiskt att göra sådär, du vet väl att kim kan anmäla dig? det är fan i mig grov mobbing, du går väl ändå i 8an du borde veta bättre. väx upp för fan.

2009-05-29 @ 10:27:20
Postat av: anonym

Vad går du i 8an?

du vet man bättre än så.

Jag hoppas du skäms och får betala för vad du ställt til med.

det liknar ingeting så som du håller på.

Du är en falsk,fake,plastig liten fjortis flicka som inte vill ha någon annat än uppmärksamhet.

Och det där med att skära sig själv.. uppmärksamhet

2009-05-29 @ 10:29:29
Postat av: bajskorv

jag kan väl inte påstå att det va smart av kim att skicka bliden på sig själv, men hur jävla moget vare av dig som visa den för typ hela skolan ? du är en äcklig lite fjortis som snart inte är omtyckt av nån.

2009-05-29 @ 10:42:01
Postat av: hah

tar bort inläggen. Det visar ju bara att du inte vågar stå för det den du är ^^

2009-05-29 @ 10:46:13
Postat av: Anonym

Förstår inte varför alla hackar på att kim skickade bilden ?, Om jag uppfattad allt rätt så trodde han att en tjej var intresserad av honom osv. Höll på o skrev med varandra och det blev lite hetare. kim skickar en bild på sitt kön. Herregud han går på högstadiet. Inte 1:an då man fnissade åt ordet "snopp". Inget fel att skicka en bild på sitt kön om bruden ville ha det. Eftersom han är så pass vuxen. Han skulle kanske dock först tagit redan på att bruden i överhuvudtaget existerade.

2009-05-29 @ 15:20:55
Postat av: Anonym

varför visade du bilden för alla?

kunde inte ha blivit värre

2009-05-29 @ 15:38:23
Postat av: nicko

Jag vill bara att ni alla anonyma ska veta att det faktiskt inte bara var lowa som spred ut det över hela skolan. Hon sa det till någon som spred det vidare till någon annan som oxå spred det vidare. det var inte tänkt att hela skolan skulle få veta...........

2009-05-29 @ 18:55:03

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0