Say it with music -

ojojoj

ajajaj, den här ärinte kul! Klockan är typ kvart över 9 och jag har inte äns börjat med allt det viktiga. Eller jo, engelska sammanfattningen har jag gjort klar. Det känns jätte skönt. Sen så har jag blivit taggat av mina polare att jag ska småfuska på Eu länderna på torsdag. Hehe, vissa fick ju ig sist  på so provet... Har inte tänkt att konfan ska förstöra mina betyg. Ohnej! Så någotmåste göras åt det. Vanligt visär jag inte den som fuskar. Men jag pluggar inte heller så något  måste man göra. Nästa år så kommer det bli mycket mer plugg i schemat.
Konfan idag gick väl ganska bra. Det blev lite planering och övning inför i helgen. Fika och annat chill. Provat kläderna, seriöst, det ser antingen ut som en  jävligt ful  och förstor klänning eller en jävligt ful pjamas. ( hehe stavarn...)
Aja, får försöka att fixa frisyren så man ser bra ut. På tal om hår, så ska jag klippa mig på fredag. ÄNTLIGEN!!!

Nu idag när jag skrev på skolan så märkte jag att virre typ skrivet minst en kommentar en gång om dagen. han borde  fåmedalj eller något sådant. Hehe. Men en glad nyhet till dig bubben är att nu äntligen. Du vet vad. Du får det imorgon ;)

Ska ta och läsa igenom kemin och sen så ska jag smsa.
smsa mig gärna! ♥

Comments
Postat av: virre

HEIHIHIEIHIE VAD KAN DE VARA :]

2009-05-25 @ 21:35:54
Postat av: virrenator

HEHehEHEA TAGGA :D

2009-05-25 @ 21:39:08
Postat av: Bea

Hoppas allt är bra med dig idag :D

2009-05-26 @ 00:01:43
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: anki

de är säkert superfina kläder =)

2009-05-26 @ 16:52:21

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0