Say it with music -

Inte nice

Nu har mamma tvinga mig att göra läxan, mitt på blanka dan! Och det är ju inte fult väder ute heller.. Men är då iallafall klar med den nu så då kan jag göra nått roligt ikväll, istället för läxa.




Igår när frida kom hit så köpte vi karameller och så visade hon lite trix om bloggen, så ska nog försöka att prova det sen ikväll. Musiken tar jag bort men det rosa stannar. Sen få for vi till Frida och så kom anki och matilda och vi spelade limstiftet. Sen for vi ut och cykla en sväng, mötte upp Jenka och sen for hem till frida och pratade. Sen när dom for hem såg jag och frida film men sov jag hos henne. Himla lugn kväll. Det var nice

Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0