Say it with music -

besökare

Åh, vad glad jag blir. Besökstatestiken har gått upp en bra bit nu. Älsk älsk älsk!
Kom nyss ut ur duchen efter en ganska så, ja, inte rolig träning. Roliga övningar, men i längden blev dom uttjatade... Inte bra.
Har oxå hunnit käkat lite.  Man blir ju grymt sugen på något efter att man jobbat. Helst kall mjölk och macka, MUMMS!
Men nu ska jag inte pladdra påså mycket mer. Har en massa pluggande framför mig. Nått prov, ska läsa och skriva en bokrecension, sen ska jag läsa en engelska bok och göra desamma där. Deckaren ska bli klar. Sen har jag ocå ett engelska arbete som ska vara klart till nästa vecka. Har säkert glömt något nu, men har så mycket att tänka på just nu.
A ja, det är snart över!

Pussar! ♥


blääääää!
Foto: Lisa

Comments
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

Tack sötnos :) Visst är plaggen söta :) hihi!! Ha en underbar kväll!

2009-05-18 @ 20:56:56
URL: http://carolinefrank.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur många läsare har du?=)svara gärna puss

2009-05-19 @ 21:25:19

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0