Say it with music -

090528

Hej bloggen!

Idag har det varit en knäpp dag. Det har kännts som måndag, så blev jävligt glad över att det är torsdag. Kemi provet gick bättre än vad jag hade anat. Fick tre poäng ifrån vg. Det är jävligt bra. Sen, so förhöret gick oxå jävligt bra! hehe.

Nu när vi skulle hem så var Johannas cykel trasig. Ena däcket var trasigt, punka... Nån hade tryckt in ett häftstift. Och sen fick vi veta att samma person hade rotat i mitt skåp! Han skulle ta min mobil hade jag oxå hört. Så, om du tar något eller fortsätter att förstöra. Du vet, cykel däck, dom kostar inte 10 kronor. Så, sluta och slipp trubbel eller så kanske vi måste ta till med hårshanskarna. Hade min mobil rykt idag. om jag hade haft den i väskan, så hade polisen kommit. Det vet du. Eller hur Kim?


Men vad händer annars ikväll? LÄXFRITT!!! så det blir bara att slappa! På söndag så sätts alla betygen så mu är det bara chill lektioner kvar! Härligt!
Imorgon så ska jag oxå klippa håret. Det känns förjävligt skönt. Så får man slippa en del av det.

Ha det skönt tills vidare gullpluttar! ♥

Comments
Postat av: anonym

förlåt,men jag kan faktiskt förstå varför han är förbannad? det var ju inte han som började det hela.

2009-05-28 @ 17:43:49
Postat av: Anonym

det ligger nått i det anonym säger.

2009-05-28 @ 18:25:59
Postat av: Anonym

till dom anonyma:

Det kanske är förståeligt, men det är ju endå trotsallt han som satt sig i situationen.. inte lowa=)

2009-05-28 @ 20:15:05
Postat av: virre

/virre

2009-05-28 @ 20:15:56
Postat av: Men serri var inte så schysst att göra de menmen... :;D

Men serri var inte så schysst att göra de menmen... :;D

2009-05-28 @ 20:58:57
Postat av: Anonym

virre , du ska väl fröeställa att vara kim vän? efter allt det här kommer han knappast att lita på dig

2009-05-29 @ 10:49:40
Postat av: uaoevd

för det första så var det inte så smart av kim,

men du hade ändå inte behövt vara så taskig!

2009-05-29 @ 15:34:22

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0