Say it with music -

090526

Satan så surt den här dagens startade. Skulle blogga imorse, men nä, inte gick det att logga in. Då fick jag tanket att nån raderat min konto för jag vet några som kan mitt pw. Så jag blev arg och började att smsa runt. När jag kom på skolan så anklaga jag några typer. Men det var inte värt det för det visade sig att det inte var dom och att Erica sa att det var något lagg på blogg.se. Så inge mer med den saken. Annars då? Jo, dagen har varigt helt underbar! nått... Surläxa och prov och ÅH, orkar inte. Sen är typ alla lärare sura på ingenting. Helvete. När vi skulle ha idrott så hade jag typ klömt halva idrottsväskan hemma så det var bara hem och hämta.

Nu när jag har varit hemma så slappade jag en stund framför tvn och sen hårt arbete med all den förbaskade läxan. Mamma har bakat så fick smaka under tiden. Pappa har hjäpt mig. orkar inte göra allt själv. Så nu har jag inte så mycket kvar. Ska bara fixa till engarbetet lite till och sen plugga på kemin.

Imorgon så har vi friluftsdag. Det ska vli skönt. Få komma bort från allt arbetande i skolan. Jenny räknade dagarna som är kvar nu, och det är bara 13 skoldagar kvar. Fatta så lite! Den här sommarn kommer att steka! Allt roligt som är planeart. Fysatan så kul!!!

men ska ta och lägga mig framför tvn en stund, sen plugga mera. Om jag ids, hehe.
Puss på er älsklingar! ♥


Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0