Say it with music -

090524

Hej bloggen.

Dålig uppdatering på ett tag nu. Men på helgerna så blir det tyvärr så... Men vad har jag gjort idag? Ja, jag har inte gjort så mycket. Hjälpt morsan med att fylla dammen, handlat och varit och lämnat massaäcliga sopor. Jag har oxå lyckas spräcka läppen... Mamma hade lämnat en järnkratta på marken. Och då lyckas man ju med de klassiska, nämligen att trampa på den... Han få undan skallen något, men den träffade läppen. Så har ett litet sår. Tur att den inte träffade ögat eller nått sånt så man måste ha blåöga eller en bula på konfirmationen.
Jag och mormor har oxå bestämmt vad vi ska göra för fika till helgen. Det blir jordgubbstårta, rabarberpaj, nån chokladkaka och massa annat gott.
Imorgon är det skola. Jag som hade hunnit ställa inmig på sommarlov. Orkar inte mer! Fast på torsdag så har vi nån aktivitetsdag. Tup att vi får vara i kvarnberget. Typalla andra klasser ska ut och gå. Nån klass skulle gå kyrkostigen... Satckarna.
Nu är det oxå klart var jag ska ta vägen på midsommer. Det blir brännvattnet. Jag längtar som fan!!! Det kommer att bli jävligt kul!
Ja, har inte så mycket mer att skriva om. Det har ju inte hänt sådär jätte mycket.
Ha det bra!

KISSES

Comments
Postat av: virre

ni behöver inte gå kyrkstigen för att ni har anettETT med fettETT....

2009-05-24 @ 20:04:29

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0