Say it with music -

090519

God morgon bloggen!

Idag har jag en betydligt bättre start på dagen. Men var bara jävligt trött när jag skulle stiga upp. Kan inte sommarlovet komma snart? Tur nu då,  för vi går bara idag och på onsdag, sen är det lov och då har man ju lite planer iallafall. B.la. ska jag och paulina in till stan. Om det nu blir av. Men hoppas det! Sen hoppas jag att vi hittar på något alla vi busfrön hemma i burträsk. Annars hade vi pratat lite om att fara in och se bio, men det känndes jobbit. Har fasen inga pengar! Får mer imorgon, men då vet jag att innom en vecka så är dom slut. Vet redan vad jag behöver och då kan jag bara säga att då finns det inte mycket kvar i min plånbok inte... Måste bli MYCKET bättre på att se till mina pengar. He går int annars.

Ska ta och packa till skolan nu, ses sötnosar!

PUSS! ♥


Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0