Say it with music -

090505

Hej bloggen!

Känner mig heldeppig för att jag har bara en liten stund nu framför dator. delvis för att mamma har gjort enn träningeschema, men sen så ska hon och Ann-Sofie göra hemlisar på datorn. Jag tror att dom ska beställa något till mig i konfapresent. Men annars, vad har hänt idag? Jo, inte mycket. skolan har varigt som vanligt. Förutom att jag nu för tiden börjar längta til svenska lektionerna. Helt sjukt, men vi skriver deckare och sånt är ju skit kul! skrev 5 sidor på datorn idag. Känner mig duktig, haha. Sen när jag kom hem så kände jag ett fruktansvärt godissug, men nej, inge mer sånt nu, aja baja!
När vi skulle käka så kände jag hur brorsans fötter lukta äsckigt, sa det till han, och han skullle naturlitvisoxå känna lukten. Men han lykades inte. Hur han än bar sig åt. Haha, han är jävligt ovig!

Kommer att sakna ganska mycket tid här på datorn, men det är mycke värdare det jag ska börja med nu. Har oxå gått med i funbeat idag.
Så nu ska jag ut och ta en promenad. kramar, LUV U ALL! ♥


Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0